Úvodní slovo
Říkáte si, recenzi přeci může napsat každý, co na tom je? Ale opak je pravdou.
Poctivě napsaná recenze musí mít stanoveny jasná pravidla, kategorie, kterých se drží, hodnotící závěr a zejména nestrannost na výrobci.
Proto se snažíme psát naše recenze co nejvíce objektivně a nestranně.
Kdo píše recenze?
Recenze k produktům píšeme my nebo námi oslovení autoři dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Autor nesmí být výrobcem produktu, může ale produkt upravit nebo vylepšit. Zasláním recenze nám každý autor dává souhlas s uveřejněním své recenze (text, fotografie, video), je pod svou recenzí podepsán a plně právně odpovídá za její obsah.
Co má recenze obsahovat?
Recenzi píšeme do textového dokumentu, který obsahuje popis a hodnocení produktu. K recenzi připojujeme zvlášť fotografie produktu. O hodnocení a fotografiích se dozvíte více níže. Do popisu píšeme: • název produktu, • výrobce produktu, • odkaz na produkt v e-shopu výrobce.V jakém intervalu produkty hodnotíme?
V jakých kategoriích produkty hodnotíme?
Hodnotíme prezentaci produktu:
(4 b) Produkt dorazil v kvalitním obalu.
(3 b) Na graficky potištěném obalu bylo logo výrobce.
(3 b) K produktu byla přiložena pozornost / poděkování.
Hodnotíme vůni:
(5 b) Má neutrální vůni.
(2 b) Má jemnou parfémovou vůni.
(3 b) Není cítit olejem nebo jinak nepříjemným zápachem.
Hodnotíme kvalitu:
(3 b) Celkové zpracování je kvalitní.
(4 b) Detaily (oči, nos, rty, uši, prsty nebo genitálie) jsou kvalitně zpracované a bez kazů.
(3 b) Po dvou letech se kvalita výrazně nezhoršila.
Hodnotíme materiál:
(2 b) Příjemný na dotek, nikde neškrábe.
(3 b) Má certifikáty o zdravotní nezávadnosti platné v EU/USA.
(3 b) Bez alergické reakce za 60 min. nošení.
(2 b) Jedná se o poslední generaci.
Hodnotíme barevnost a texturu:
(3 b) Barva materiálu je konstantní, všude stejná.
(3 b) Všechny detaily (oči, nos, rty, uši, prsty nebo genitálie) jsou malovány ručně.
(2 b) Textura připomíná kůži.
(2 b) Barevnost odpovídá obrázkům na webu výrobce.
Hodnotíme zvolenou verzi, stupeň výbavy:
(4 b) Výrobce nabízí základní verzi.
(4 b) Výrobce nabízí možnost příplatkové výbavy.
(2 b) Výrobce nabízí možnost individuálního přizpůsobení.
Hodnotíme pružnost:
(3 b) Celkový tvar produktu se přizpůsobí uživateli.
(5 b) Detaily jako (oči, nos, rty, uši, prsty nebo genitálie) se přizpůsobí uživateli.
(2 b) Při dlouhodobém nošení nikde netlačí.
Hodnotíme velikost:
(4 b) Velikost produktu odpovídá popisu prodejce.
(3 b) Produkt šel bez problémů obléknout.
(3 b) Sedí přesně, není třeba jej nijak upravovat.
Hodnotíme údržbu:
(2 b) Nevyžaduje speciální čisticí prostředky.
(3 b) Vnější část lze bez poškození omýt vodou.
(3 b) Vnitřní část lze bez poškození omýt vodou.
(2 b) Lze použít lepidlo na kůži a bez poškození jej odstranit.
Hodnotíme cenu:
(5 b) Cena odpovídá kvalitě produktu, vyplatí se ji zaplatit.
(3 b) Drží svou úroveň, neovlivňují ji slevy.
(2 b) Doprava produktu je zdarma.
Co je FeMask Rating?
FeMask Rating je číselný index udávající míru kvality recenzovaného produktu. Vzniká součtem hodnocení 10 kategorií výše. Nabývá hodnot od 0-nejhorší, do 100-nejlepší.
Jak fotíme produkty?
Fotografie jsou důležitou součástí recenze, neboť jak praví staré přísloví: „Jeden obrázek je lepší než 1 000 slov.“ Rádi bychom udrželi jednotný standard, proto vás poprosíme o dodržení několika doporučení.
Masky
Umístěte na stojánek nebo bustu – na bílou plochu – před bílé pozadí a nasviťte bílým rozptýleným světlem. Masku foťte zepředu nebo mírně natočenou na stranu.
Bodysuits – Prsa, torza a fempásy
Pověste na ramínko nebo umístěte na figurínu. Zavěste před bílé pozadí a nasviťte bílým rozptýleným světlem. Foťte zepředu. V recenzi fotografii otočíme na bok.
Jaké fotografie fotíme do recenzí?
K recenzím je třeba nafotit několik typů fotografií. Doporučujeme nastavit nejvyšší rozlišení, které váš přístroj nabízí, ukládat do RAW popř. JPG a hlavně vždy zaostřit na produkt tak, aby fotografie nebyly rozmazané.
1. Úvodní fotografie
Hlavní propagační fotografie. Nachází se na úvodní stránce a v recenzi zcela nahoře. Produkt by na ní měl být vidět celý uprostřed. Je možné jej fotit spolu s doplňky, např. parukou.
2. Fotografie obalu
Pokud obdržíte produkt v designovém obalu, který stojí za to publikovat, vyfoťte jej. Foto umístíme do recenze. Fotíme vnitřní + vnější stranu a přiložené pozornosti.
3. Fotografie produktu
Nacházejí se v recenzi. Masky fotíme z profilu mírně natočené, následně zboku a zezadu. Bodysuits fotíme zepředu a zezadu.
4. Fotografie detailů
Nacházejí se v recenzi. Fotíme detaily jako oči + nos, rty, uši, prsa, prsty, genitálie.